Tema: Re: Swed bankas
Autorius: Audrys
Data: 2018-10-16 22:40:45
kaip vw apgaudinejo tarsos tikrinima dyzeliams, taip ir cia - i 10L pilam
tiksliai :D

"andzeja"  wrote in message news:pq5ee3$eli$1@trimpas.omnitel.net...

Galvoju, kad kam to nereikia. O tu galvoji nuo kiek ml/l nuo 60 l talpos
bako jau apsimoketu rizikuoti?

Atsimenu dirbau kolonelei studentavimo metais, tai ten kas menesi atvarydavo
mikriukas tikrinti kiekvieno pistoleto (skaitliuko) atiduodama kieki kuro i
10 l talpa.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/