Tema: Re: Swed bankas
Autorius: ostapas
Data: 2018-10-09 16:31:11
Siūlau pradėt viską nuo prašymo buhalterijai kad algą išmokėtų grynais.

On 2018-10-09 03:45 PM, ostapas wrote:
> Kaip ir viskas šiam pasauly - you do it on your own risk. nenustebčiau,
> jei jie pas save mato tavo root'ą ir užsidėjo varneles "Px, jei šitą
> apipis"

Siaip tai ta "varna" pas juos ant visu uzhdeta (ir ant taves, patikek).
BBD ant tokiu varnu, nes ish banko nieko nesitikiu, nes kai pas juos
kreipiesi su realiom problemom, jie sugeba tik dar daugiau pinigu ish
taves paimti, nieko realiai nespresdami.

Svarbu tik, kad tas ju shudas veiktu, nes estukai rasho, kad gali neveikti.

N. M.

P. S. (Nu neturiu nerutinto telefo, ka man dabar daryt? Naudoju Lineage
OS, nes man ji patinka. :-( Jei ple bankui netinka mano telefas, tai
tegu ishduoda savo, nes jau baigia uzhknist su tom nesamonem. )