Tema: Re: Swed bankas
Autorius: Bronco
Data: 2018-10-15 13:09:06
On 2018-10-15 09:25, ostapas wrote:
> nu. tik prieš tai turėsi išsitraukt tą pačią kodų kortelę, prisijungt
> prie banko ir susidėt varneles kad veiktų tavo parašai ir smartid.

Jau gal tu sustok čia tas erezijas skleist. Aš kodų kortelės kokių 15 ar
net 20 metų kaip neturiu iš viso, net nepamenu kuriame ten amžiuje
atsirado kodų generatoriai, o tu dar čia tas pasakas seki toliau. Jei
iki šiol sėdi su kodų kortele, tai kaip ir sakiau, tau visi bugai TIK IŠ
JOS ir lenda.

Banko loginimosi lange paprasčiausiai renkiesi su kuo logintis ir
pirmyn. Kodų kortelė pasirinkime iki šiol egzistuoja kaip atavizmas
pensininkams. Net nemaniau, jog njusuose gali būti kodų kortelių
gerbėjų. Prisijungti prie njusų turbūt yra sunkiau, nei m.parašu
naudotis ir su juo užregistruoti smartid :)