Tema: Re: Swed bankas
Autorius: Bronco
Data: 2018-10-11 17:39:08
On 2018-10-11 15:35, svyt wrote:
> Naudoju e parasa tik todel kad bunant toli nuo lietuvos galeciau save o
> Indentifikuoti
> valdiskose istaigose, jokiu 21 amziumi jis
>   nekvepia, galimybiu banke daugiau nesuteikia.

Aš rašiau ne apie e.parašą, o apie m.parašą. E.parašas tai konkretus
pain in ass...

Bet iš principo, jei nori maksimalaus patogumo iš SmartId, tai jis
naudotinas komplekte su m.parašu. Algoritmas toks - visur, kur tik
įmanoma, naudoji SmartId, jei jis nepalaikomas, naudoji m.parašą.

Jei darysite kaip aš rašau, neturėsite hemorojaus su kodų kortelėmis,
generatoriais ar e.parašo pričindalais ir jų tampymusi su savimi. Taip
pat nenutiks jokių netikėtų apribojimų iš banko pusės, kaip nutinka su
kodų kortelėmis.