Tema: Re: Swed bankas
Autorius: ostapas
Data: 2018-10-11 09:20:53
m.parašo varnelės irgi pačios nesusideda, jei ką.

On 2018-10-09 15:37, Nerijus wrote:
>   :-)
> Perejau i sita tukstantmeti, susidejau smart-id. Be praeito amzhiaus
> slaptazodziu koreteles - neveikia nikuja (realiai). Nes smart-id
> autentifikuojamas, registruojamas ir atsaukiamas per kortele.
>   :-)

Tai neperėjai tūkstantmečio, tik užsislaptinai šiek tiek ;) Kodų
kortelės jau virš 10-ies metų atgyvena, nes net slaptažodžių
generatoriai jau atgyvena. Ir tavo visi smartid bugai lenda iš vis dar
naudojamos slaptažodžių kortelės.

Šio amžiaus gyventojai SmartId registruojasi su m.parašu ;)

> Gal kas zhino kaip tas smart-id REALIAI bendrauja su rutintais rageliais?
>
> N. M.

Veikia kaip jam priklauso veikti. Abejoju, ar jis iš viso tuo domisi.
Jau pas mane ne pirmas telefonas su magisk ir xposed ir visuose SmartId
veikė be problemų.