Tema: Re: dubliuotas mano gmail.com accountas ar žmonės tiesiog žiopli?
Autorius: tOMZY
Data: 2018-03-23 16:47:09
Cha, istorija tęsiasi. Ką tik gavau du emailus iš Sodros, vieną į
vardas.pavarde@gmail.com ir kitą į vardaspavarde@gmail.com:

Laba diena,
Informuojame, kad atsižvelgiant į tai, jog skirtingi, bet tam tikrais
požymiais panašūs el. pašto adresai internete traktuojami kaip vienodi
adresai, t.y., el. pašto adresas su taškais internete laikomas tapačiu
analogiškam el. pašto adresui be taškų (žiūr.
https://support.google.com/mail/answer/10313?hl=lt&ref_topic=3394657 ),
Jūsų el. pašto adresas vardaspavarde@gmail.com buvo ištrintas iš
asmeninės gyventojo paskyros „Sodroje“.
Prašome Jūsų prisijungti prie asmeninės gyventojo paskyros
https://gyventojai.sodra.lt, nurodyti naują el. pašto adresą ir
patvirtinti jį.
Dėkojame už bendradarbiavimą.

„Sodros“ informacijos centras

Nu ar ne absurdas? vadinasi, abu emailais pas juos buvo patvirtinti kaip
tikri. Ir vieną patvirtinau tikrai ne aš.