Tema: Re: dubliuotas mano gmail.com accountas ar žmonės tiesiog žiopli?
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-06 19:51:37
Išvada teisinga, t.y. bent jau tavo atvejis jos nepaneigia. Jei taviškiu
vardeniu pavardeniu niekas kitaip sutaškuoto mailo pradžioj
neužregistravo, tai tu ir likai vienintelis visų įmanomų kombinacijų
savininkas. Jei pradžioj buvo prisiregistravę abc@gmail, a.b.c@gmail ir
ab.c@gmail, tai po Googlo politikos pasikeitimo, kad tašką ignoruojam,
visus variantus į savo dėžę pradėjo gaut abc@gmail. Ir toliau jau
visiškai px į kokį muilą laiškas siunčiamas ir koks mailas suvedamas
kaip loginas (t.y. tavo atveju puikiai suveiktų, pvz., ir
vpavardeni.s@gmail).
Kažkaip taip.

--
Caponi