Tema: Re: dubliuotas mano gmail.com accountas ar žmonės tiesiog žiopli?
Autorius: Robertas
Data: 2018-03-01 11:39:53
Ebay tikriausiai cia maziausiai prie ko, realiai
vardenis.pavardenis@gmail.com ir vardenispavardenis@gmail.com yra
skirtingi mailboxai, o kaip gmailas sumaste interpretuoti vat cia jau
yra tikra problema, mano nuomone reiktu tiek i vienu tiek i kitu
supporta parasyti ir informuoti apie tokia nesamone. Vieni gal prades
taikyti apribojimus gmailo adresams tikrindami savo db, kiti gal padarys
isvadas, kad nesamone padare.