Tema: Re: dubliuotas mano gmail.com accountas ar žmonės tiesiog žiopli?
Autorius: Aras
Data: 2018-03-05 19:09:04
Čia ne gmailo bėda, o Ebėjaus. Prieš daug metų gmailas leido daryti su taškais, bet greitai susivokė, kad ta iloginė klaida, todėl nuo kažkurio momento nutarė, kad jo emailų pavadinimuose taškas neegzistuoja. Aišku, liko kažkiek tų senųjų adresų, kur su ir be taško adresai priklauso skirtingiems vartotojams. Gal gmailas kažkuriuo metu ir informavo tuos senuosius sutaškinius, kad nuo kažkada jų meilai nebegalios, nežinau. Gal taip ir padarė, t.y. sudubliavo.
O ebėjui tai kas, yra taškas, nėra taško - mano, kad tai du skirtingi meilai.
P.S. Tai tik mano nuomonė bei nuogirdos iš internetų pasaulio.