Tema: Re: dubliuotas mano gmail.com accountas ar žmonės tiesiog žiopli?
Autorius: Nerijus
Data: 2018-02-28 10:21:26
On 2018-02-27 04:49 PM, tOMZY wrote:
> Tai bet tuomet Ebay nesaugi sistema - neprašo patvirtint emailų, o
> prašymas priminti slaptažodį, gautas iš lietuviško IP nesukėlė įtarimo,
> nors prieš kelias minutes vartotojas apsipirkinėjo Anglijoj.

	Siaip tai tikrai prasho.

	Cia ytariu giemeilas supuliavo, gal (tikriausiai) laikinai. Gal koki
nauja programeri prieme i darba, ir tas papiso kazhka.

	:-)

	N. M.

	P. S. Nereikia peipalo laptazhodzio saugoti ebejuje, tai kaip ir nieko
labai blogo neatsitiktu tokiu atveju (bent jau nupirkti nieko neitu).
	Nors nesamoniu svetimu vardu pridirbt galima. Kaip kad pavyzdziui ka
nors pribidinti uzh stuka jievru. :-)