Tema: Re: dubliuotas mano gmail.com accountas ar žmonės tiesiog žiopli?
Autorius: tOMZY
Data: 2018-03-01 10:00:42
Ane? Gal BK straipsnį įvardintum?
Supranti, kad dėl debiliškos Ebay politikos, bet kas gali naudot svetimą
googlo emailą, net jei toks jau užregistruotas pas juos?
Pvz, mano tikra paskyra yra vardas.pavarde@gmail.com, bet galiu ir aš, ir
bet kas kitas dar kartą užsiregistruot ir su vardaspavarde@gmail.com. Tau
nekiltų įtarimas, kad kažkas įsibrovė į tavo paskyrą, jei Ebay pradėtų siųst
užsakymų, kurių tu neatlikai, suvestines. Tikrai nepultum keist
slaptažodžio?

"Robertas"  parašė naujienų news:p78a24$4op$1@trimpas.omnitel.net...

> Ką padariau - padariau slaptažodžio priminimą, pakeičiau slaptažodį ir
> prisijungiau prie jo ebay paskyros. Matau jo pirkimus, asmeninę
> informaciją. Matau, kad suvesti VISA kortelės duomenys. Galėčiau ką nors
> gražaus įsigyt, bet tik pakeičiau profilio nuotrauką - uždėjau gražią
> pandą.
>
> WTF - ebay neprašo patvirtint emailo ar mano emailas tikrai dubliuotas?

Padarei nusikaltima ir tuo pasigyrei internete, su tuo ir sveikinu.