Tema: Re: dubliuotas mano gmail.com accountas ar žmonės tiesiog žiopli?
Autorius: Nerijus
Data: 2018-02-28 14:20:16
On 2018-02-28 11:20 AM, tOMZY wrote:
> Nu gmailas čia ne prie ko, Ebay jiems nepriklauso.
> Išbandžiau - Ebay tikrai neprašo patvirtint savo emailo, kas mane labai
> nustebino.

	Ple, ne karta esu tvirtines. Gal daba kas pasikeite.
	Siaip nelabai ishsivaizduoju kas ivyktu, jei ivestum neteisinga emeila
(netycia) ir ji automatishkai (be jokio patvirtinimo) ebejus pakeistu.
Pize akauntui. Tiesiog negali taip buti. Cia net ne saugos dalykas, o
elementarus apsidraudimas nuo zhioplu klaidu.

	O siaip, tai yra dar varijantas, kad po to guglio susipisimo ir tas
kitas zhmogas gali skaityti visus tavo laishkus. :-) Ot butu bajeris.

	N. M.