Tema: Re: dubliuotas mano gmail.com accountas ar žmonės tiesiog žiopli?
Autorius: Robertas
Data: 2018-03-01 10:22:24
On 2018-03-01 10:00, tOMZY wrote:
> Ane? Gal BK straipsnį įvardintum?

Tau koki straipsni nurodyti ? Toki kur parasyta, kad tOMZY zinodamas,
kad kazkas sumaise mailus ir pats ta paskelbdamas newsuose, nuresetina
svetimo accounto pass, loginasi i svetima accounta, smirineja po jo
settingus, ziuri konfidencialia informacija ir apie tai piktindamasis
giriasi newsuose ? Tokio nera, obettaciau, persiuntus tavo laiskeli i
cyberpolice ar RRT, manau jie tau tiksliai ivardintu straipsni ir su
malonumu uzsukti pas tave arba tu pas juos.

> Supranti, kad dėl debiliškos Ebay politikos, bet kas gali naudot svetimą
> googlo emailą, net jei toks jau užregistruotas pas juos?
> Pvz, mano tikra paskyra yra vardas.pavarde@gmail.com, bet galiu ir aš,
> ir bet kas kitas dar kartą užsiregistruot ir su vardaspavarde@gmail.com.

Manes ebay ar gmail debiliska/nedebiliska politika siuo atveju visiskai
nedomina ir ne apie ja mes snekame, o siuo konkreciu atveju kalbam apie
tai, kad tu zinodamas, jog laiskai skirti ne tau ir accountas ne tavo,
atlikai tam tikrus veiksmus kuriuos realiai turetu/galetu atlikti tik to
accounto savininkas.

> Tau nekiltų įtarimas, kad kažkas įsibrovė į tavo paskyrą, jei Ebay
> pradėtų siųst užsakymų, kurių tu neatlikai, suvestines. Tikrai nepultum
> keist slaptažodžio?

Jei man kiltu itarimas, as jungciausi i savo ebay accounta, patikrinciau
pirkiniu sarasa, pasikeisciau slaptazodi, o tu zinojei, kad recoverini
ir jungiesi i svetima acc.