Tema: Re: dubliuotas mano gmail.com accountas ar žmonės tiesiog žiopli?
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-03-07 19:31:54
aisku, pas mane seb, tai nieko nepraso (gal savitarnoj ir yra galimybe
ijungti patvirtinima, nzn)

"Ramaas"  parašė naujienų news:p76b4e$me2$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tada nežinau, man kiek perku ali tiek patvirtinimo per LT
banką reik suvest, neklausia kiek perki kada perki, ir ar dažnai
ar retai perki. (pas mane swedbank)

R.