Tema: Re: dubliuotas mano gmail.com accountas ar žmonės tiesiog žiopli?
Autorius: Rrr
Data: 2018-02-27 16:25:41
Someone already has that username. Note that we ignore periods and
capitalization in usernames. Try another?

Kažka jie pakeitė. Esmė tame, kad dabar jeigu yra vardas.pavarde, jie
nebeleidžia kurti vardaspavarde ar vard.as.pavaarde ir t.t. Tik panasu,
kad jie pamirso akauntus, kurie buvo sukurti anksciau. Cia kritine
spraga. Naujiem akauntam turbut negalioja, bet su senais visko gali buti.