Tema: Re: bloga nuotaika ?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-06-18 15:01:07
> Nesupratai manęs - šitą mitą aš žinau, bet paskaityk atidžiai, gal suprasi.
> Vėlgi, lendu truputį  į teorines banalybes: nėra absoliutaus priežastinio
> ryšio "jei rūkai žolę, tai vartosi ir heroiną" (kaip ir anekdote "degtukų
> turi?" "Ne" "Tai pas tave ir nestovi...", BET yra negailestinga ir
> nepaneigiama statistika, kad tie kurie vartoja herojiną, pradėjo nuo
> lengvesnių narkotikų - dažniausiai žolės.

Dabar bijau apsimeluot, todel knisuosi ieshkodamas .. va, aishku shaltiniai nera patys patikimiausi,
http://www.druglibrary.org/schaffer/library/gateway_myth.htm
http://www.dope-seeds.com/untoldstory/hemp_6.htm

a, niu va, shiek teik padoresnis shaltinis
http://en.wikipedia.org/wiki/Marihuana#Gateway_drug_hypothesis

taigiva, ka daro ishankstinis zhmoniu teisimas:) Shitas mitas todel ir gajus, del zhmoniu ishankstinio nusistatymo ir prietaringumo (aha, jei ruko zhole, tai tuoj ir mano mage ish mano askonos ishlukshtens, zhinau ash tokius! narkamanai pagani!:)
Jei tingi skaityt shaltinius: - jokia plachiai priimta studija neparode tranzisijos nuo kanapiu prie heroino, kaip ash minejau aukshchiau, tokia tranzisija galima izhvelgt belekur - jei vaikystej zhiurejai multikus (nes 95% vartojanchiu heroina vaikystej zhiurejo multikus) - arba mano megiamas obuoliu ir vezhio pavizdy (obuoliai sukelia vezhi! nes mano mochiute labai mego obuolius, ir mire nuo vezhio - taigi obuoliai kalti!). (Taip, ash pats suprantu i koki of-topika mes (ash:) nuejom (nuejau:) =)

> Vadinasi, teigtina kad žolės
> rūkymas yra ne priežastis, o viena iš priežasčių.

nea:), nes tada mes galim teigt, kad motinos pienas yra viena ish priezhaschiu - arba ledai su karamele - per shita shlykshtyne zhmones ant heroino suauge uzhlipa! :)

> To man ir pakanka.:)

:)

> Aš nesiekiu įrodyti, kad visi nusižengę yra "criminal". Aš tik nurodžiau,
> kad "kartą nusižengęs" etiketės yra skirtingo dydžio ir skirtingai
> traktuojamos individų ir tokių subjektų kaip "valstybė", "UAB" ir kt
> atvejais. Turbūt ir pats sutiksi, kad nekorektiška paralelė tarp valstybės
> veiklos ir žmonių elgesio.

Na kodelgi - valstybe - yra zhmoniu elgesio tiesiogine ishdava, praktishkai idelaiam variante ji turetu but kristalizuota kasdienines morales bei istatymu forma. Negana to - valstye yra valdoma zhmoniu sprendimu (ir kartais tiesiog emociju) - taip, ideliam variante valstybe turetu but aukshchiau zhmogishkumo ... ir but valdoma filosofu;)

>Kaip filosofas, turėtum būt dalinai ir
> sociologas: individas ir socialinis vienetas nėra tapačios sąvokos, todėl ir
> jų elgesio dėsningumai negali būti vienodi. :)
je, tik problema ta, kad ash labiau filosofas nei sociologas, negana to dar tokios mutavusios (toxishkos:) analitines filosofijos shalininkas:) taigi su su sociologais ash prie alaus galechiau pasiest:)

> Vsio... einam dirbt...

javhol! arbeit macht das leben suss;)