Tema: Re: bloga nuotaika ?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-06-18 10:53:21
taupyti taupyti taupyti, neziurint i nieka - nieko gero. mokescius kelia
ne tada, kada reikia. is viso, socialdemokratai mazino mokescius, dabar
konservatoriai didina - kur logika??
jeigu taip rimtai, tai dabar pasiskolinus normaliai pinigu - juos
sukisti pvz namu renovavimui, mokyklu renovavimui, kelti mediku,
policininku atlyginimus, teikti verslui kazkiek kreditu gerom salygom.
bus pinigu pas vienus, tai jie eis i parduotuves, kazka pirks,
parduotuves mokes algas darbuotojams, tie irgi kazka pirks, gamintojai
gaus pelna, mokes darbuotojams, visi kazka pirks. taip velgi kitos
sritys atsigaus, verslas prades leisti kazkur pinigus, turesim pvz 0 bvp
pokyti - busim vieni is pirmaujanciu europoj - sulauksim persimetanciu
uzsienio investiciju is pavojingu i nepavojingas salis.
kazkodel yra es 3 salys su auganciu bvp :)
ir siaip, su tokiu nedarbo lygiu ir smarkiai krentanciais atlyginimais
turim sodroj skyle, mokesciu nesurenka pakankamai, pvm padidejo, bet
perkamoji galia sumazejo, tai ir pvm nieko ten nesurenka, ir taip toliau