Tema: Re: bloga nuotaika ?
Autorius: Splitas
Data: 2009-06-18 12:17:05

> Nu va, del vieno dalyko sutariam:)

:)

> Zhole -> heroinas yra dar vienas narkotiku mitas, toks pats, kaip visi
> narkotikai yra vienodas blogis, zhmones prisivalge lsd shoka per langa,
> nes galvoja kad skirs (nera dokumentuoto _nei_vieno_ tokio

Nesupratai manęs - šitą mitą aš žinau, bet paskaityk atidžiai, gal suprasi.
Vėlgi, lendu truputį  į teorines banalybes: nėra absoliutaus priežastinio
ryšio "jei rūkai žolę, tai vartosi ir heroiną" (kaip ir anekdote "degtukų
turi?" "Ne" "Tai pas tave ir nestovi...", BET yra negailestinga ir
nepaneigiama statistika, kad tie kurie vartoja herojiną, pradėjo nuo
lengvesnių narkotikų - dažniausiai žolės. Vadinasi, teigtina kad žolės
rūkymas yra ne priežastis, o viena iš priežasčių.

> slidus reikalas... ish vienos puses su tavim sutinku, del polinkio,

To man ir pakanka.:)

ish kitos nesutinku, juk zhmogus badaves karo metu ir priverstas pavogt
duonos, kad jsi ar jo sheima ishgyventu (taip, patetishkas pavizdys
spaudzhiantis per jasumus ir bandyma pateisint:) - nebutinai vogs ir tada,
kai situacija pasidarys normali ir duonos jam netruks. Ar tie patys
kareiviai - jei jis karo metu shaudo "prieshus" tai nebutinai reishkia, kad
jis ir gryzhes namo shaudis zhmones uzhstachiusius ji ar uzhkirtusius kelia.
Taipkad, vel uzhklijuot "criminal" etikete ant visu karta padariusiu mazha
prasizhengima nereiktu:)

Aš nesiekiu įrodyti, kad visi nusižengę yra "criminal". Aš tik nurodžiau,
kad "kartą nusižengęs" etiketės yra skirtingo dydžio ir skirtingai
traktuojamos individų ir tokių subjektų kaip "valstybė", "UAB" ir kt
atvejais. Turbūt ir pats sutiksi, kad nekorektiška paralelė tarp valstybės
veiklos ir žmonių elgesio. Kaip filosofas, turėtum būt dalinai ir
sociologas: individas ir socialinis vienetas nėra tapačios sąvokos, todėl ir
jų elgesio dėsningumai negali būti vienodi. :)

Vsio... einam dirbt...