Tema: Re: bloga nuotaika ?
Autorius: Fwd
Data: 2009-06-17 17:17:31
Man irgi keista, kad taip į pievas pusę esės prirašei :) Krašto apsaugai lėšos yra ir turi būti skiriamos. Ir turėtų būti skiriama bent 5x daugiau. Nejaugi reikia aiškinti, kam valstybei reikalinga kariuomenė??? Labai gaila, kad to mokyklose normaliai neišmoko, paskui va kyla tokie klausimai :)

Iš kitos pusės, tai 100%+ pritariu dėl valdymo efektyvumo. Biurokratija veši, etatų bereikalingų prikurta tūkstančiai. Reikia įdarbinti kokį savą žmogų, sukuriamas skyrius, departamentas, ar pavaduotojų/padėjėjų etatas. Visi žino, kad darbas valstybinėje įmonėje (net ne ministerijoje!) yra pastovus kavytės gėrimas už mažą algą. Garantijų krūvos, reikalavimų mažai, smagi šilta vietelė, nieks paprastai neatleis. Yra aišku išimčių, bet didžioji dauguma veikia būtent taip. Jeigu tai būtų privatus sektorius, tai tokioje situacijoje jis natūraliai bankrutuotų. O kad to nebūtų, reikėtų atleisti visus šūdmalius, reformuoti valdymą, pritaikyti naujausius vadybos modelius, išsigryninti atliekamas funkcijas ir procesus, sudaryti naują kolektyvą, kurio būtų 5x mažiau. Deja, pas mumis viskas yra atvirkščiai, nes nieks tuo nėra suinteresuotas. Gauname vandens (pinigų) pylimą į kiaurą kibirą. Norint gero rezultato, reikia ne daugiau į tą kibirą pilti, o sutvarkyti jo skyles. Būtent nuo to mūsų vyriausybė ir turėtų pradėti.