Tema: Re: bloga nuotaika ?
Autorius: Splitas
Data: 2009-06-18 10:43:42
"tai tada nafik" (c) A.V.

Susiveikt pinigu - zeba plano pradzia bandau pagal tavo plana veikt:
    projekto pavadinimas: UAB ledas4all.
Statysim ekologiska pastata su daug saules kolektoriu ir darbuotoju
kontingentu 20000tukstamciu Antarktidoj, kad turetu kur gyvent ir dirbt
afrikos labui.
Pinigu mums suveiks ES - parasysim daug projektu, kad skatinsim zalios
energijos vartojima ir aprupinsim vandeniu sachara. kita dali skolins
bankai - nes kai ES projektai tai eina lengviau nei paprastam verslui gaut.
O musu darbuotojai imsis ledo transportavimo i afrika. Reikia darbint daug
zmoniu, tai transportavimas bus tik raumenu jegomis.

Kaip tau? Tenkina visus tavo punktus: ES duos babkiu (=susiveiksim pinigu),
pasiskolinsim, skatinsim darba(juk plukdymui aisbergu reikia daug zmoniu,
jei be motoru, o su irklais ta daryt), nedarbingumas nustos auges - mums
visi gamins irklus, vesh mums maista, rubus darbo priemones.

Bus super - gal matai kokiu silpnu vietu pagal tavo gelbejimosi plana
organizuojamam projekte?