Tema: Re: bloga nuotaika ?
Autorius: Fwd
Data: 2009-06-18 08:10:45
Nūūū va ir konsensusas :) Aš irgi už tai, kad išmesti tuos 'bezdelnikus', palikti tai tuos, kurie tikrai daro savo darbą. O tokių turbūt yra 30%. Reformavus visą valdymą ir kariuomenės struktūras, su 2x mažiau babkių galima būtų padaryti 2x daugiau..
Čia galioja ne tik KAM, bet ir visoms likusioms ministerijoms ir biudžetinėms įstaigoms.