Tema: Re: bloga nuotaika ?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-06-18 11:22:03
"Splitas" <splitasNESPAMINTI@mail.lt> wrote in message news:h1cpuc$3v6$1@trimpas.omnitel.net...

> NE IR NENORECHIAU :)

Nu va, del vieno dalyko sutariam:)

> Vat chia drįsčiau pasiginchyti. Ir smarkiai... Yra toks dalykas kaip
> polinkis nusikalsti, nebaudžiamumo jausmas, ir jų nykimo (kas
> labailabailabailabailabailabailabailabailabai retai būna), arba augimo
> tendencijos. Čia kaip su žole ir pabaigai heroinas - tik su narkotinėm ir
> psichotropinėm daug greičiau.

Zhole -> heroinas yra dar vienas narkotiku mitas, toks pats, kaip visi narkotikai yra vienodas blogis, zhmones prisivalge lsd shoka per langa, nes galvoja kad skirs (nera dokumentuoto _nei_vieno_ tokio atvejo:) ir pan. Kiek yra zhmoniu pasaulyje nors karta rukiusiu zhole - kiek yra nors karto bandzhiusiu heroina? (p.s. neesu zholininkas, anaiptol, kazhkada budamas iolikinis nuo jos gausiai apsivemiau, todel iki shiol privengiu ir jeigu ir pabandau, tai uber retai (~1x/2metai:) - bet tik todel, kad zhinau, kad mano organizmas keistai i ja reaguos, o ne todel, kad ash parukes eisiu shyrintis:) Jei tokias paraleles ishvedinet, tai geriau, zhmones kurie megsta malonumus (skaniai pavalgit, ishgert, zhiuret filmus, ar daryt bet ka kas jiems teikia malonuma - yra linke i heroina! nes nera nei vieno heroinchiko (turbut), kuris nebutu linkes i malonumus:). Ir imho yra skirtumas tarp nusizhengimo ir nusikaltimo - zhmonems linkusiems nusizhengt kokioms nors taisyklems, turbut negalima automatishkai klijuot zhudiku maniaku ir vaiku prievartautoju etiketes?

> Ir esmė yra ne pažeidimo dydis, o pačio pažeidimo buvimas ir pažiūris į jį.
> Sutik, kad "aš čia biški pažeisiu ir paskui nebepažeidinėsiu" yra kvailokas,
> nes implikuoja (geras žodis, ane?:)
{aha - tiesa pasakius pradejes mokytis filosofijos fake keikiausi, negi jie negali kalbet zhmonishkai!!! o dabar jau kuris laikas kaip baiges, o tokie zhodzhiai vis dar norminiai mano kalboje ir kartais reikia pasukt galva, kaip ji pakeist kazhkokiu normaliu:}
>tavo norą ir/ar polinkį "pažeisti" ne
> tik dabar, bet ir ateityje,

slidus reikalas... ish vienos puses su tavim sutinku, del polinkio, ish kitos nesutinku, juk zhmogus badaves karo metu ir priverstas pavogt duonos, kad jsi ar jo sheima ishgyventu (taip, patetishkas pavizdys spaudzhiantis per jasumus ir bandyma pateisint:) - nebutinai vogs ir tada, kai situacija pasidarys normali ir duonos jam netruks. Ar tie patys kareiviai - jei jis karo metu shaudo "prieshus" tai nebutinai reishkia, kad jis ir gryzhes namo shaudis zhmones uzhstachiusius ji ar uzhkirtusius kelia. Taipkad, vel uzhklijuot "criminal" etikete ant visu karta padariusiu mazha prasizhengima nereiktu:)

> [...]
> kuri iš esmės grindžiama vieninteliu principu "pacta sunt servanta"
> ("sutarčių reikia laikytis"), nepriveda. NES pakankamai dažnai tarptautinėse
> sutartyse tiesiog nėra numatyta kas būtų pažeidimo atveju (pagal KET baudos
> niekas neskiria ir juo labaiu neisiesko), o kai yra - retai taiko, jei
> "pažeidėjas" vs "nukentėjęs" yra panašios politinės galios subjektai... Ir
> dabar esminė išvada - su mūsų tarptautine politine galia ne itin daug ką
> galim mes pakeist ir jėgos politika (ala USA į Afganistaną, NVS į Gruziją ir
> niekas nenori smarkiai prieštaraut) nepasiremsim... Taip kad...

velgi, del shito nesiimsiu ginchytis, nes tarptautineje teiseje neturiu beveik jokiu zhiniu, todel tiesiog negaliu argumentuotai ginchytis tokioje siauroje ir specializuotoje srityje:)

> Tamsta irgi panashias paraleles paišot...:)

zhinau.. man ir pachiam geda kaip ash taip kazhkaip kaip kaimo boba kakarine paleidau, greichiausiai mano kazhkur uzhsleptos pacifistines dalys ishshoko mushtis kai pamachiau kiek mes karui skiriam:)