Tema: Re: Apie tariama alaus ir vyno skonio vienoduma
Autorius: CinCas
Data: 2009-08-21 00:14:08
tai tu nebandyk pajusti tai kas parashyta ant butelio, o tiesiog junk
fantazija ir tuos skonius asocijuok su tuo kas galvoje yra. kaupk tuos
duomenis ir kita karta bandyk vel juos atgaminti, tokiu budu turesi "skoniu
banka", kuriame bus ir juodajame sarashe esanchiu poskoniu, kuriuos tu
savaip busi uzhsishifraves ir su laiku gal atrasi ir tikruosius pavadinimus
tiems neivardintiems aromatams.
na ir po truputi jau turesi kazhkoki supratima asmenini apie tai kas patinka
ar ne.... o nuejes pas specealista, galesi jau pasakyti, kad vat tokio ash
nenoriu o tu gal kazhka gali parekomenduoti, nes man tas ir tas patinka.
na ir manau busi kazhkiek patobulejes shioje srityje, neteikiant tam per
daug demesio ar laiko....