Tema: Re: Apie tariamą alaus ir vyno skonio vienodumą
Autorius: Chikipiki
Data: 2009-08-20 15:16:35
Didžiaja dalimi tai tiesa. Yra tos tuštybės ir pozavimo, ypač pas mus, kur vyno vartojimą neretai nulemia priklausymas tam tikram sluoksniui. Čia jau nieko nepadarysi - negali iš nieko sukurti kultūros, kurios ilgą laiką nebuvo (užtat buvo ir yra daug kitų unikalių kultūrų, bet mes ne apie tai).

Iš tiesų mėgautis vynu reikia tiek pat "duomenų" kiek ir mėgautis bet kuo kitu. Tarkim, visi mes Lietuvoje nenutolę nuo žagrės, todėl nesunkiai atskiriame iš Ispanijos atvežtos hidroponinės braškės skonį nuo bobutės darže nuraškytos. Tiesiog kita tekstūra, sultys, aromatas... Nereikia baigti jokių mokslų ir pasižymėti jokiais ypatingais fiziniais duomenimis. Tas pats ir su vynu, tik čia daugelis neturi patirties ir negali mintyse sugretinti, nėra atskaitos taškų. Galų gale, analitiškai gretinti ir nėra jokio reikalo. Svarbu patirti hedonistinį malonumą ir juo pasimėgauti geroje kompanijoje. Sutinku, yra žmonių, kuriems tas pats, ką jie valgo/geria. Nenoriu jų teisti, bet man atrodo, kad tokiu būdu gyvenimas nustoja gausybės spalvų. Vienok, jeigu žmogui gerai kaip yra, tai tebūnie...