Tema: Re: Apie tariamą alaus ir vyno skonio vienodumą
Autorius: bzik
Data: 2009-08-20 09:49:34
Realybe tokia, kad yra mineti aromatai ir skoniai. Taip kaip yra spalvu atspalviai, garsu pustoniai ir t.t. Kazkam ju analize kasdienybe ir darbas, kazkam hobis, kitiems visiskai tas pats - svarbu alkoholio koncentracija. Jei man vyno skoniai neidomu, ar tai gynybiskumas? Kiekvienam pazinimui reikia laiko ir lesu. As juos skiriui kitiems reikalams. Isgerdamas max buteli balto vyno per menesi, elementariai neturiu galimybes gilintis kuo skiriasi vienas aromatas nuo kito. Jis paprasciausiai pamirstamas. Todel pasirinkimas elementarus - kaina, kuria tuo metu noretum moket uz 0,75l ir prisiminimai apie etiketes.