Tema: Re: Apie tariamą alaus ir vyno skonio vienodumą
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-19 15:23:22
Dex: na, ash nekliedejau o.sveikatoj apie tai, kaip zhmones atsisuka kai tu i juos zhiuri, nes tu shaudai ish akiu spindulius, ar jau taip greitai atsisakom savo ishganingu teoriju, del kuriu pleshemes maike ir pasakojom kokie kiti yra nieko nesuprantantys?

Linai: kazhka maishai, na, arba man neteko to skaityt, platono teorija buvo olos alegorija, kad mes kaip prie olos prirakinti ir matantys tik daiktu sheshelius, o galvojam, kad matom pachius daiktus - taip jis bande pritemt prie savo ideju pasaulio - kad egzistuoja visa ko aukshchiausia ideja - arklishkumo ideja, grozhio ideja etc - o viskas ka mes matom, tai tera tos idejos atspindzhiai - netobulos kopijos. Del to jis labai patiko ankstyviesiams krikshchionims (del to lyg dievishko pasaulio, kur egzistuoja visako aukshchiausios formos) ypach akviniechiui ir buvo vienintelis "legalus" antikos filosofas po krikshchioniu cenzuros....