Tema: Re: Apie tariamą alaus ir vyno skonio vienodumą
Autorius: bzik
Data: 2009-08-20 10:23:10
bet kokia veikla, jei jos tikslas nukreiptas i pinigu uzdirbima, vyndaryste ne isimtis, gali but vadinama "babkiu rinkimu".
Vyndaryste man panasiau i hobi, kai turint iseitinius duomenis bandai kazka idomaus sulipdyt. Kol tai darai sau, elementariam pragyvenimui, viskas ok. Nezinau kiek skiriasi savikaina vynuoges eiliniam stalo vynui nuo tos, kuri patenka i trizenkle suma vertinama buteli :) Cia prasideda komercija, kuri vyno atveju labai isreiksta: kaina priklauso nuo regiono, vynuogiu rusies, metu derliaus, islaikymo, eksperto pagyru ir kitu, man nezinomu dalyku. Tie, kurie sukasi tame versle, ko gero turi gebejimus pagal taures turini pasakyt ka geria. Bet didzioji dauguma mokanciu apvalias sumas uz buteli, moka uz jo etikete ir ekspertinius vertinimus kokiam nors vyno zurnale ar tv laidoje (prisiminkim pries koki desimtmeti velesnis seimo narys kas savaite per tv papasakodavo koks geras jo atstovaujamos bendroves importuojamas vynas x), nes to reikia: pasirodyt pries svecius, savo statusui visuomeneje (negi pirksi pigu) pabrezt, tustybei patenkint (galiu sau leist nusipirkt) ir t.t.