Tema: Re: Apie tariamą alaus ir vyno skonio vienodumą
Autorius: bzik
Data: 2009-08-19 09:18:15
del receptoriu pilnai sutinku. Tai liecia visus pojucius. Tik nepamirskim, kad kai kuriems zmonems tai igimta, o kai daugumai ilgo tobulejimo (nebutinai sekmingo) rezultatas. Jei degustatorius yra profesija, jam pajusti skonio niuansus yra svarbu. Bet tik is tos puses, kad kuriamas produktas turi patikti vartotojui. Eiliniam zmogui to nereikia - jis vartotojas. Ir tiesa sakant nelabai suprantu kodel is maisto reikia daryt kulta. Nauji skoniai ir aromatai baigiasi tuo, kad nuejes i svecius neturi ka valgyt, nes is mandrumo seimininke pridaro velniai zino ka.
Ziurint is lietuviskos kilmes puses, musu krastui gurmaniskas maistas, poezija, klasikine muzika buvo tam tikro sluoksnio uzsiemimai. Zmogui nuo mazens augusiam tokioje aplinkoje, gal ir viskas ok. Bet daug daznesne situacija, kai prasciokas, tapes ponu, bando 'perspjaut' kitus :)