Tema: Re: Azuoline degtine
Autorius: Povilas
Data: 2013-03-27 20:13:14
Ka as pastebejau is savo neilgos praktikos,kad pabuves statineje,jis nors ir
gretai igavo fantastine spalva,bet atsirado kazkoks aitrumas,kuris kanda
liezuvi.Opries tai produktas turejo puiku aromata ir buvo "minkstutis".
O del statine,tai gamintjas man patare nelaikyti ilgau kaip pusmeti,jei
statine naudojama pirma karta.Tiesa,statine yra isdegta is vidaus,tai gal
nuo to yra tas astrumas?!