Tema: Re: Azuoline degtine
Autorius: Justas
Data: 2013-03-27 00:58:30
Nieko bendro as su gamintojais neturiu, paprasciausiai naudoju tas
statines nemazai metu. Kokie tie mano patarimai priestaringi? Nelabai ir
dalinau as tuos patarimus. Kad nereikia specialiai paruosti ir abdirbti?
Na jei mirkymas vandenyje yra spec apdirbimas tada jo.
Paprasciausiai norejau pamineti, kad azuolinese statinese laikomas
alkoholis po metu, dvieju, dar nera tinkamas gerti.