Tema: Re: Del vaisiu kokybes parduotuvese
Autorius: PiktazA
Data: 2013-02-25 23:56:14
Aha, failo pletinys .avi, bet grotuvas nerodo...
Cia kaip "ant darzines parasyta #####, o ten malkos sukrautos"

"Gintas"  wrote in message news:kgdfcf$ira$1@trimpas.omnitel.net...

Tai atsakymo i klausima, kuom pasitiki pirkdamas maista,   vistiek nebus?

Nustate perduodamo TV signalo standarta ir keldamas antena jau zinai, kad
tavo telikas priims tinkamai tiek spalvas, tiek garsa. Nera sventa
tvarka-kartais "pakimba", bet visumoje juk tikiesi, kad ir rytoj ir poryt ta
signala tavo telikas tinkamai supras? Ir nepyksti, kad yra standartas, kuris
apraso kaip ir is ko turi susidet TV signalas, kad telikas ji tinkamai
interpretuotu. O gal tave erzina, kad yra tas standartas?
Aisku-skrandis ne telikas. Jis sugeba suvirskint ir nestandartinius
produktus :) Taciau ar tai nereiskia, kad telika labiau branginame,
pateikdami jam kokybiska ir suprantama produkta, tuo tarpu  skrandi
leidziame prekybininkams apipisinet kaip tik  imanoma. Ir dar didziuojames
sia tvarka :)