Tema: Re: Del vaisiu kokybes parduotuvese
Autorius: Gintas
Data: 2013-02-23 14:44:56
daug teksto, o atsakymo ner :) Kuom pats pasitiki? Bobute turguje, kuri teigia, kad atnese savo pacios vieninteles vistos kiausinius, taciau pardavineja juos 7 dienas per savaite?
Kur ta desra man nusipirkt, jeigu jau sakai, kad problemu nulis?  Rukyta dumuose ir is mesos, kuri ner kokio kritusio jaucio ar kiaules. Juokinga-kai sakoma- ten neiekok,  o kur pirkt- xui isgirsi :)

P.S Dekui, kad nesiulai man paciam gamintis tepala masinai ir kad nepriestarauji, kad ju gamyboje, skirtingai nei desros, galioja tie standartai.