Tema: Re: Del vaisiu kokybes parduotuvese
Autorius: Gintas
Data: 2013-02-20 23:00:14
Kai budavo gaminama prisilaikant Gosto, tai zinojai, kad pirksi. Buvo aiskiai nurodyta, kas turi ir kokiomis proporcijomis ieiti i produkta (kalbant apie maista) O dabar? Lietuvoje nerandu kas reglamentuotu pvz. Kas kaip nori, taip ir gamina. Pasitvirtina technines salygas arba recepta ir tiek. Po savaites-tuo paciu pavadinimu jau gaminama kitaip. Ir neprisiknisi. Tad be reikalo jauti alergija gostui.

P.S. Degtine rusiska: viena dar gaminama pagal GOST reikalavimus, kita pagal TY......