Tema: Re: Del vaisiu kokybes parduotuvese
Autorius: Sail
Data: 2013-02-21 17:22:09
Na gal nevisada del jus ir prasom, bet anksciau narodas nuosirdesnis buvo,
ir maziau orientuotas i pinigus. Buvo labiau atsiputes ir ne toks
stresuotas, kaip dabar.
Paziurekit pietu krastuose - lepota. Daug neturi, bet ir nesistengia. Vakare
20 pensininku susirenka miestelio aikstej, papizdelina, vynelio itrenkia.
Kuom ne gyvenimas?

Buvo ir tada visko, bet nebuvo tikslo visko per telika rodyt. Tipo tele3
naujienos pries pora dienu: kazkoks girtuoklis suni kirviu dubasinio, va
visi ziurekit kaip baisu.
Pasakykit man durnam, nahuja tokios zinios?

Mda, nukrypom nuo kokybes klausimu i egzistencialinius...