Tema: Re: Del vaisiu kokybes parduotuvese
Autorius: Gintas
Data: 2013-02-22 13:57:23
Oi, oi, koks tikslumas:)

Man tokio nereikia. Pakaktu to, kad jeigu uzrasyta "rukyta desra", kad jinai ir butu rukyta, o ne dumo kvapo tirpale mirkyta.

Bet speju, kad daugeliui pakanka to kas  ant etiketes uzrasyta, o ne tai, kaip padaryta . Ir dar tuo atkakliai puikuojasi.  Puciasi,kad progresas, kad, mol, rinka viska sureguliuos. Na, o ta rinka nesnaudzia. Reguliuoja taip, kad nebezinau ka reiskia sudziuvusi duona. Supelyja greiciau, nei sudziuna. O seniau-vaikas budamas , pamenu i vandeni sumetes savaites senumo duonos likucius, gerima pasidarydavau. Kas nutiko duonai, reguliuojamai rinkos?  Tiek to-galite ir neatsakyti :)