Tema: Re: Del vaisiu kokybes parduotuvese
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-02-21 10:12:15
Uztat pagal GOST'a!

"servisas"  wrote in message news:kg4gg4$gol$1@trimpas.omnitel.net...

siaip tai taip +/- i tema, bet teko paskaityti viena tarybiniu laiku knygute
zemes ukio darbuotojams apie vaisiu ir darzoviu auginimo, nuemimo ir
sandeliavimo procesa. Daba paprastai sakoma, kad visur chemija, o prie rusu
jokios chemijos nebuvo, viskas buvo gryna ir svaru. Bet ta knygute
paskaicius biski buvau apsales, kiek tenai ko budavo pilama. Ir po kiekvieno
vaisiaus/darzoves krustelejimo buvo kazkuo apdorojama. Visas kokiu agurku
kelias nuo siltnamio iki vartotojo buvo aprasomas mazdaug taip: Auginant-
neatsimenu, bet aisku ne sventu vandeniu laiste, pries skynima- 5 skirtingos
chemijos, nuskynus- 3 chemijos, i sandeli atvezus- 5 chemijos, sandėlyje kas
kazkoki laio tarpa- 2 chemijos, pries vezant i parduotuve- 4 chemijos. Tu
chemiju pavadinimai skamba labai kraupiai, net kilo mintis atsivezti knygute
namo ir internete patikrinti, speju puse ju daba jau uzdrausta. Taip, kad
anksciau tik stovejo geriau, o nuodu buvo kazi ar maziau.