Tema: Re: Del vaisiu kokybes parduotuvese
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-02-23 09:27:59
O tada nustosiu blaiviai mastyti ir sugebeti atskirti shuda nuo vasko? Gali
buti - senatvine demencija visiems gresia, bet iki to laiko ziurek ir rusas
su GOST'u sugrish - gal pasiseks...

"Gintas"  wrote in message news:kg8lap$aj7$1@trimpas.omnitel.net...

Vadinasi reik susirasyt veliau. Kai nebeprekiausi :) Kai pradesi
parduotuveje pirkti.... Anksciau ar veliau tas laikas ateis, gal ir atmintis
apie sia diskusija dar nebus isblukusi. Negali zinot, kas tame gyvenimo
tvarkarastyje irasyta. Gal neamzinai busi ponu Pateptuoju? Stovesi eileje su
visais ir bandysi iziuret is ko tas sviestas islietas :)