Tema: Re: Del vaisiu kokybes parduotuvese
Autorius: Gintas
Data: 2013-02-22 19:51:30
Nalabai suprantu, ant ko pyksti, pupuli. Ant to, kad sviestas netinkamai buvo aprasytas goste ar ant gamyklos darbininku, kurie, anot taves, gamino nesilaikydami to gosto? Ar ant to, kad gamindavo gerai, bet nusipirkti buvo neimanoma? Siaip as rasiau, kad butu gerai, jei ant lietuvos butu bet kokie maistui vartojami produktai, kuries butu reglamentuoti. Na, tipo-jei raso "rukyta desra" is kiaulienos kokiu tai pavadinimu-tai, kad ir butu desra butent is kiaulienos ir butent rukyta, o ne mirkyta. O paciam, panasu, bile skanu (plius-rukytos parduotuveje nelabai ir paragausi) ? Bet tau nesvarbu-jei nebetiks, nusispjausi i isleistus 12lt ir nebepirksi. Eisi kitos bandyt? Ir tau nesvarbu is ko ir kaip gaminta? Tai ponuli?  Vis bandysi ir tiek? Nes kai ner standarto-desra gali but bile kokia, bile bus nepavojinga sveikatai. Tenkina tave ekperimentavimas maitinantis?