Tema: Re: whole-wheat flour [nepoliruotø kvieèiø mil tai?]
Autorius: S54
Data: 2013-02-15 12:30:22
vienas picu profas aiskino kad miltu/vandens turi buti 500/250 , as tokia
sudeti ir naudoju, bet tokios teslos jau su saukstu nepamaisysi
na bet reiks isbandyt ir tavo varianta 500/350

"Tomas"  wrote in message news:kfih9l$lsh$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.02.14 13:11, shimtas kinieciu wrote:
> ir kaip skanei normalei gaunasi? rekomendoji? ar negerai kanors? ;)

Kiek esu bandęs įvairių variacijų - tai normaliausiai. Ypač įvertinus,
kad procesas toks prakaito nespaudžiantis :) Tik tiek, kad iš anksto
planuot reikia.

Recepto variacijas nesunku išgūglinti - "no-knead dough". Jau vėliau
kažkaip prisiminiau, kad mano a.a. močiutė mielines tešlas irgi visada
iš vakaro maišydavo ir nifiga daug neminkydavo (tik tiek, kad
ingredientai susimaišytų). Žodžiu visa kas nauja tėra gerai užmiršta sena.