Tema: Re: whole-wheat flour [nepoliruotų kviečių miltai?]
Autorius: ALORA
Data: 2013-02-14 10:57:52
sijotas miltas yra toks biškį kastruotas. Jame yra tik kalorijos ir
praktiškai jokių mineralų. Vienžo, sėdęs ant vandens su balta duona, joks
žmogėnas neišgyventų ;) Nes mineralai (kurie iš esmės ir suteikia būdingąjį
skonį) yra grūdo apvalkale. Grūdai iš esmės nėra labai sveika (ypač
dideliais kiekiais), bet valgant nesijotų (ar nepoliruotų) grūdų produktus,
su jom priklausančiom kalorijom gauni bent jau tuos mineralus.
Dėl skonio - pripratimo reikalas. Mano šeimyna daugiau baltų miltų produktų
nevalgo, nes priprato prie to skonio ir baltas miltas tapo beskonis :) Kaip
ir poliruotas ryžis.
Jeigu jau labai žiūrėt sveikumo, sveikiausi yra grikiai ir spelta (triticum
spelta), nes GERAI VEIKIANTI medžiagų apytakos sistema sugeba juos apdoroti
iki galutinių produktų, kurie yra ne rūgštiniai, o baziniai. Tai reiškia,
kad su jais gautus mineralus gali panaudoti savo reikmėms, o ne jų pačių
rūgštims neutralizuoti. Va tada galima kalbėti apie 'sveika'.

Aš asmeniškai nekeičiau vienų miltų kitais ant smūgio. Pradėjau nuo
pusė/pusė, dabar po metų baltų miltų pas mumis jau nebeliko ir niekas jų
nepasigenda

"0.5 B"  wrote in message news:kfh9sq$i07$1@trimpas.omnitel.net...

čia dabar mada tokius miltus daryt? nes tipo sveikesni?
gal ir taip, bet ir kartumo kokio tai turi, ir bulka ne tokia gardi
gaunasi...  vienžo nepatiko  :)