Tema: Re: whole-wheat flour [nepoliruotø kvieèiø mil tai?]
Autorius: 0.5 B
Data: 2013-02-14 20:36:04
tešlos yra mano achilo kulnas. ar koldūnams, ar picai, ar batonui - keikiuosi pastoviai. tarkim, koldūnams -minkau, kol tešla beveik nebepasisavina naujų miltų, nes kitu atveju pradėjus kočiot, prilimpa prie lentelės ar stalo. Bet, kai pradedi kočiot tokią sausesnę, irgi gaidys gaunasi - kiek iškočioji, beveik tiek paqt susitraukia  :DDD
arba batonas. sumaišau normalaus kietumo, kildinu. Kildinimo procese ji kažkodėl skystėja, ir pavirsta į nebekietą darinį, kurį reiktų arba į formq pilt, arba dadėt miltų. Dadėjus miltų ir vėl perminkant, gaudasi jau kažkokia nebekylanti ir nepuri nesąmonė. vienžo, reiks eit google video ieškot normalių, ir tai problema, nes dauguma naudoja tešlos maišykles jau.