Tema: Re: whole-wheat flour [nepoliruotø kvieèiø mil tai?]
Autorius: Tomas
Data: 2013-02-14 13:57:43
On 2013.02.14 12:45, vigi@nomail.se wrote:
> Butent tai skonio ir ipratimo reikalas.
> As kepdamas pvz pica maisau apie 1/3 whole-wheat miltu. Man taip daug
> skaniau negu vien is baltu miltu. Vien is pilno grudo miltu irgai kazkaip
> neteisingai gaunasi :)

Beje, kaip darote tešlą picai? Aš pastaruoju metu praktikuoju tinginių
picą. 500g miltų sumaišau su geru žiupsniu druskos ir trupučiu sausų
mielių. Maišydamas mediniu šaukštu po truputį supilu 350ml vandens ir
rankom daug neminkydamas suspaudžiu į rutulį. Bliūdą su tešla pridengiu
plėvele ir palieku rūgti. Tešlą geriausia užsimaišyt iš vakaro arba jei
pica kepama vakare, tai tešlą reiktų daryt bent jau ryte.

Iš išrūgusios tešlos vėlgi be jokių minkymų darau blyną ir kepu. Bendrai
paėmus susigaišta turbūt 5min. tešlos užmaišymui ir dar 5min. picos
blynui. Ir visa tai beveik neišsitepus rankų.