Tema: Re: konservai
Autorius: S54
Data: 2012-08-14 12:22:01
normalus 9%
esencija nuo 70%

"Arj"  wrote in message news:jvnrf9$51i$1@trimpas.omnitel.net...

jei neklystu standartinis atsto stiprumas - 3%, jei stipriau - atitinkamai
maziau deti.

"servisas"  parašė naujienų news:jvnker$thv$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane tas pats, tik skirtumas, kad nenaudoju jokiu saudu ir pirma karta
gyvenime marinavau :)
Viska dariau kaip radau protingam inete, 3 kartus perpyliau verdanciu
vandeniu, laikiau po 10-15 min, ir ka, dalis sloiku sugedo, dalis ne, ir
neaisku, kas cia kaltas. As kazkaip linkes kaltint inete parasyta
nesamoninga acto kieki (siulo litrui vandens deti 4 saukstus acto, as dejau
6, ir tai buvo sakyciau per mazai, ir kitiem stiklainiams dejau po 8,
sekantiems desiu po 10).
Apie ta acta irgi nervas ima, to acto 10 stiprumu yra, bet niekas neraso,
koki konkreciai deti.