Tema: Re: konservai
Autorius: butunuoma.lt
Data: 2012-08-09 22:32:27
Cia kalba ejo apie marinata, bet jeigu rauginam, tai reiktu ideti krienu
saknu (daug nereikia), kad negestu. Ir siaip, galima parauginti kiek reikia
pagal skoni, tada atvirinti ta tirpala, kuriame rugo agurkai, pries tai
isemus zoles. Agurkus nuplauti, prideti nauju zoliu ir pakaitinti kelias
min. 70 ar pan. laipsniu t. Rodos, kad taip. Recepto originalas pamestas.
Pagal sita visada budavo geri agurkai (kokie buvo kaitinimo metu, tokie ir
liko). Tik agurku spalva bus daugiau ruda.
Raugiant situo budu reikia daugiau vandens pradiniam raugimui, negu iprasta!
--
www.butunuoma.lt
www.arenda-kvartir.lt