Tema: Re: konservai
Autorius: bite
Data: 2012-08-07 23:01:19
Senais laikais dideli demesi skirdavo agurku veislem. Isskirdavo vasarinius
ir zieminius.
Bet tai buvo seniai, daug vandens nutekejo, o visokie "rodniciokai" gal jau
ir pamirsti...
Druska -taip, tik druska "vulgaris", ziema tai ana kalnais prie kasu, matyt,
keleliui pasibarstyt...
Actas...Velgi senu senovej niekas acto tam reikalui nenaudojo, tik
"esencija". Manrods, dar ir cia suo pakastas. Apie jokius 3% tikrai negali
buti ir kalbos. Nebent 9...Ir tikrai ne saukstais. Pats marinatas turi buti
labai astrus, nes agurkai-vanduo, marinatas labai stipriai atsiskies.
Is tu senu laiku pamenu toki marinato recepta: litrui marinato-po sauksta
acto esencijos, druskos ir cukraus. Agurkai budavo astroki, bet puikus.
Dabar uz nieka galvos neguldau, seniai konservavimais nebeuzsiimu, o
anuometine esencija nezinia kokios koncentracijos budavo.