Tema: Re: konservai
Autorius: Povilas
Data: 2012-08-09 17:13:49
Na,stai ir pasitvirtino mano teorija apie siuksles Sauda prieskoniuose -
ruosiau ne taip kaip parasyta instrukcijoje ir kaip esu iprates visada
daryti,o praviriau marnate ta misini.Ir rezultatas puikus.
Kas link recepto,tai as ant litro vandens verciu 4-5 v.s cukraus,1-1.5 v.s.
druskos ir 0.75-125 gr acto.Kai sovietiniais laikais nebudavo prieksoniu
misiniu,tai susirinkdavau pats :cesnakas,morka,kvapieji pipirai,juodieji
pipiai,kalendros ir garstyciu grudeliai, krapu koteliai .Veliau be didesnio
vargo isigydavau lenku firmos Cykoria S.A. agurku marinavimui skirtus
prieskonius.O dabar ju arba jiems panasiu neberandu niekur.Na, bet uz
savaites jau kaip turesiu ,tai jau ilgam