Tema: Re: Ddes Povilo kopustai
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-07 14:46:44
O as paprikas isrankioju kai valgau, nes man kazkaip tai ne taip po ju
suvalgymo : jauciasi kazkoks perdetas sotumo jausmas, o cia turetu but kaip
tik atvirksciai - turi noretis dar ir dar uzkandinet :)
Bet stai cili pipiriukai tai ten tinka labai. Keisciausia, kad kai man juos
atveze is Norvegijos, tai jie buvo uzsaldyti ir aitrumas nelabai jautesi.O
kai dabar jie pagulejo ir pasimarinavo kopustuose, tai patapo labai labai
maloniai aitrus.