Tema: Re: Ddes Povilo kopustai
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-19 12:11:09
Tikrai labai bijojau, kad nepatiks, nes kai vakar grudau juos i stiklaini,
kuri ruosiausi siusti Tau, paragavau su tikslu prisikabint prie galimu
produkto skonio ir isvaizdos klaidu. Bent jau man pasirode, kad gal siek
tiek per daug surus jie ir dar juntamas sioks toks rugimo produktu
skonis.Del ko padariau isvadas, kad jiems reik dar siek tiek pastovet.
Bet siaip labai dziugu, kad Jums patiko.

P.S.O man ir mano seimai labai patiko Jusu gamybos agurku salotos. Aciu.