Tema: Re: Ddes Povilo kopustai
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-30 12:32:24
vakar ragavom penktadienį raugtus. Tikrai skanu, paprastai gaminti dar
turbūt jokio efekto neturėtų, o šitie jau turi malonią pikantišką rūgštelę
ir konsistencija labai vykusi. Tiesa, čilių aš dėjau daugiau, morkų beveik
trečdalį, o paviršių apdangsčiau kopūstlapiais (nežinau, kodėl, tėvai taip
darydavo, gal kad oras neprieitų). Ir, kaip saldžiosios paprikos nemėgėja,
mėginau ją sutarkuoti el. burokine tarka. Gavosi paprikos košė, kurią ir
suklojau tarp sluoksnių :) Bet greičiausia ir kitus kartus taip darysiu,
nereikės paprikų išrankalioti :) dar pamėginimui įdėjau sluoksnį pjaustytų
briuselio kopūstų (nu kažkur gi jie turi būti naudingi:) Likau maloniai
nustebinta, skonis faktiškai kaip kopūsto, bet su savotišku karstelėjimu,
netgi labai vykęs.