Tema: Re: Ddes Povilo kopustai
Autorius: Arj
Data: 2009-11-21 23:12:57
Jei galvos labai lengvos - itartina.
Bent pas mane tevukai kai siemet kopustus rauge, specialiaikreipiau demesi ant kiek sunkios galvos - atodo kopustas
nedidukas, bet svoris lyg is svino  (cia aisku perdedu siek tiek, bet tirkai sunkios :)
Kopustai kasmet gaunasi pavyzdiniai :)

Is recepturos - "rugimo metu" gali buti ir nepaslegti, bet svarbu kad butu apsemti.. Pas mus paslegia, laikas nuo laiko
nuima, pamaigo kad iseitu dujos, vel paslegia.
Dar labai svarbus nuansas - rugimo metu labai gerai jei kopustai turi kontakto su azuolu.
Jei ne azuolinej backoj, tai gerai jei dangtis azuolinis. Jei dangtis paprastas,
tai gerai jei bent lazda kuria badomi kopustai azuoline
(ji tada paliekama ibesta i kopustus)